Verzending & bezorging

Verzendkosten

Bij bestellingen < € 75,- zijn de verzendkosten € 6,-
Bij bestellingen > € 75,- rekenen wij geen verzendkosten

Pakket met PostNL

Zodra wij uw pakket aanmelden bij PostNL ontvangt u automatisch aan het einde van de dag een email met daarin de Track & Trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. In de meeste gevallen zal binnen Nederland de volgende werkdag uw pakket worden aangeboden. Voor België is dit in de meeste gevallen ook de volgende werkdag, maar in sommige gevallen kan het iets langer duren. Voor overige landen binnen de EU kan de levertijd oplopen tot ca. 3-5 werkdagen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de eerste bezorgpoging?

De bezorger van PostNL laat een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen..

Tweede bezorgpoging

Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? En heeft u de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kunt u de zending ophalen bij een Postkantoor bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor u heeft achtergelaten. U heeft twee weken de tijd om uw pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u het pakket ophaalt.

Vragen over uw bezorging?

Wanneer u een email heeft ontvangen met daarin een Track & Trace dan verzoeken wij u om eerst deze te raadplegen. Geeft de Track & Trace code geen antwoord op uw vraag dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen.